من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Tuesday, April 05, 2011
"گاهی‌ توی زندگی‌ مجبوری به شباهت ‌هات با افراد دور و برت بیشتر توجه کنی‌ تا تفاوت‌هات با اونها، اگر میخواهی‌ زنده بمونی، حتا اگر این شباهت‌ها به اندازه یک اتم باشه". این اصلیه که من به تازه گی‌‌ بهش رسیدم، نه اینکه آدم منفی‌ بافی بودم و جریان نیمه خالی‌ لیوان و این حرف ها، نه، من خیلی‌ هم معمولی‌ هستم، اما این چند وقت به شدت دارم روی این قضیه فکر می‌کنم که اگر بیام مشترکاتم رو با دیگران ببینم، زندگی‌ خیلی‌ بیشتر شیرین میشه.

گاهی‌ که خیلی‌ بهم سخت گذشته به جایی‌ رسیدم که فکر کردم از این بد تر نمیشه...اما کم کم خودم رو پیدا کردم و نفس هم عادی تر شده و زنده موندم و دوباره وضعی پیش آماده که من فکر کردم به آخر دنیا رسیدم و پی‌ بردم که نه، خیلی‌ مونده تا آخر دنیا ...و دوباره نقطه سر خط. دیروز هم یکی‌ از این " آخر خط"‌ها بود با تعریفی‌ روشن از اخلاق گوه مرغی.

مامان پرسید چی‌ دوست دارم برای شام حاضر کنه، بی‌ معطلی گفتم "کاچی".
10 Comments:
Anonymous Anonymous said...
man age boodam migoftam 'halva'. aakh! ke baa noon che mazzzzzzeyyy mide:))

Anonymous میشکین said...
میبینم که گل در بر و می در کف و معشوق به کامی
خوبه
سلام
پرسیدی داستان نوشتم یا نه
جوابم اینه : نه!
از سفر خیلی وقته برگشتم و هفته دیگه دارم دوباره میرم
اینبار استانبول

Blogger Mojtaba Safari said...
خیلی موقعها توجه به این شباهتها باعث میشه تفاوتها کمرنگ بشن. مشکل اینجاست که بعضیها اصلا دوست ندارن شباهتها رو ببینن...

دخترم من هر وقت گفتم : این چه وضعشه ، دیگه از این بدتر نمی شه ، بعد از یه مدتی یه اتفاقایی افتاده که فهمیدم از این بدتر خیلی چیزا هم می تونه باشه !
در مورد آدما هم همین طور !

Anonymous آنا said...
من وقتی نگران میشم که فاصله بین این به آخر خط رسیدنها کم میشه

خوبی؟
خوشی؟
با مامان خوش میگذره؟
خوب باشی امیدوارم و خوش و خرم و این حرفا
وقتی نیستی و نمینویسی یعنی که دار هبهت خوش میگدره و این خوبه - لااقل من اینجوری برداشت میکنم -

Anonymous Aria Lonely said...
مشترکات یعنی چیا مصلا؟
اینکه همه آدمیم ؟
اینطوری باعث نمیشه هر کسی بیاد تو زندگیتو و به هم بریزه حریم زندگیتو ؟

Anonymous Anonymous said...
ذهن ها...

Anonymous shokolate talkh said...
oon zamani ke man miraftam ravankavi,hey vadaram mikard begam ba x ya y ke adamhaye doro baram boodan che shabahthaii daram,va man faghat tafavotha yadam miomad!har chi zoor mizadam ye noghjteye moshtarak nemitoonestam peyda konam!
bache be donya oomade bood ke kachi khordi ya na?!!

Anonymous shokolate talkh said...
commentam koo?!