من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Thursday, March 10, 2011
اوه ه ه چقدر بعضی‌ وقتها زندگی‌ کشدار میشه، یک فرمی که نمیدونی‌ تکلیفت باهاش چیه، یک چیزی تو مایه‌های این روز‌های من.مامان چهار شنبه میاد پیش من. فعلا آلمان رفته پیش پسر شوهرش. برای عید تنها میاد اینجا شوهرش هم پیش پسرش می‌مونه. این یعنی‌ دموکراسی در خانواده.من هیچ مشکلی‌ با این قضیه ندارم، اصلا نمیدونم مشکلم کجاست. مامان منزل پدرم رو فروخته. میگه توی انتقال پول مشکل داره، میگم خوب منتقل نکن، میگه مال توست نمیشه، باید برسه دستت. میگم اگر تو فردگاه بگیرنت، من نمیام جلو، میخنده. مامان جدی نمیگیره، نمیدونه که اینجا اینکار جریمه داره. اینجا نمیتونی‌ از ارث مالیات ندی، نمیتونی‌ از کادوی پولی‌ مالیات ندی، اونهم اینهمه پول. اینجا برای مردن هم باید مالیات پرداخت. میگه شوهرش منتقل میکنه، من هم میسپارم به دست خودش. حال این درگیری‌ها رو ندارم. تلفن رو قطع می‌کنم، دوست پسرم سرش رو از روی کتاب برمیداره خونسرد میگه یادت باشه قول سفر کارائیب به من دادی. یادم نمیاد کی‌ اینکار رو کردم، اما خوب حقش هم هست حتا اگر الکی‌ بگه. من اما حیرانم، آخ این دل‌ بی‌ صاحب بهار می‌خواد، چه بی‌ رحمه طبیعت اینجا وقتی‌ دهم مارس شده اما باز سوز سرما و باران ریز همراه با برف‌های مسخره سرگردان، تا ناکجا ی تنت نفوذ میکنه و تو نمیدونی‌ چطوری باید سبزه بذاری و دلت رو خوش کنی‌ به بهار.

برای دل‌ مامان هم که شده عدس گذاشتم که سبز بشه. دوست پسرم که منتظر یک ایران آباده و دلش انقلاب می‌خواد میگه روی سبزه‌ها پرچم ایران بگذار و چون عشق شیر و خورشیده، خائن بی‌ مصرف، بعدش نمیاد شیر و خورشیدی هم روی پرچم باشه، حقیقتا که...
5 Comments:
Anonymous بهاره said...
ای بابا اینجا هم اصلا انگار نه انگار 2 هفته مونده به عید...من الان یادم افتاد که ما نه سبزه ای گذاشتیم نه هیچی !
قبلش که هیچ حس و حالی نداد. بلکه خودش که اومد، حالمون عوض شه سال جدیدی...
امیدوارم سبزه هاتون کلی سبز و بلند بشه و ایرانم انقلاب بشه.
( این آرزوی آخر بگی نگی یکم ترسوند خودم رو...)

Anonymous shokolate talkh said...
man chera hichi sabz nakardam?har eyd man sare sofreye kasi boodam,madari,khanvadeye shohari,madarbozorgi...
emsal nemidoonam aslan sofreii peyda beshe ke man saresh benshinam ya na!
che khoob vali pool dar mishi!mitooni khoone bekhari.safare caribbean ham boro.

Anonymous Aria Lonely said...
هنوز هدیه رو نگرفته
قول شیرینی دادی
ضرر میکنی ها
کی به کیه
تاریکیه
بزن زیرش
خساست از همه وجودم فکر کنم الان تراوش کرد
از کی خسیس شدم نمیدونم
برای چند ثانیه فکر کنم

Anonymous Anonymous said...
باز..توجه می کنه

Blogger Unknown said...
دموکراسی توی خونواده خوبه
دوست پسر خوبه
دوست دختر هم
پول خوبه
سبزه خوبه
مالیات حتا
مالیات هم خوبه
دلتنگی خوب نیس
دلتنگی اصلا خوب نیس
سلام
http://klotski.softwareandgames.com/download
کلوتسکی رو ازینجا میتونی دانلود کنی ظاهرا
من شنا کردم اونم شنا کردن منو دید به همین خاطر حس میکردم حق طبیعی منه که شنا کردن اونو ببینم!
با تورنت مشکلت چیه؟ بگو شاید تونستم کمک کنم