من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Friday, December 31, 2010
صد هزار اس ‌ام اس، تبریک،‌های هوی...سال نو، فشفشه و ترقه، آتش بازی و شامپاین، و جواب تبریک ها، تلفن‌ها و اینها یعنی‌ یک سال از شب سال نو قبلی‌، گذشته. اینجا رسم هست که برای سال جدید که میاد، هدفی‌ میگذارن، مثلا اینکه زیادتر ورزش کنن، یا چه می‌دونم کار جدیدی پیدا کنن. راستش چون ما چنین سنتی‌ نداریم، من اصلا نمیدونم چطور میشه فاسی ترجمش کرد. همکارم پرسید تو برای سال جدیدی چه برنامه یی داری؟ کلی‌ مکث کردم و بعدش دیدم من کلی‌ برنامه دارم اما حتا اجرای یکیش هم دست خود من نیست. نمیدونم از کجا این فکر آمد توی سرم اما خیلی‌ قاطع و جدی گفتم: ظهور مهدی ما، و مسیح شما، همین. کمی‌ نگاهم کرد و گفت: تو چند وقتیه بود که حالت خوب به نظر نمیرسید، اما من فکر نمیکردم جدی باشه...حالا میبینم به کمک پروفشنال احتیاج داری.

سال نو به اونها که نو شدن سال رو با تمام وجود حس می‌کنن، مبارک. آرزو می‌کنم کمی‌ خوشی‌ چاشنی زندگی‌ هامون بشه.
5 Comments:
خدایی فقط دلم خواست بخندم ... خوب اومدی !

Anonymous بیلی said...
من پارسال تصمیم گرفتم خودمو عادت بدم میوه بخورم ! تونستم عملیش کنم!
سلام
شب به خیر
و اگه گفتن داره سال نو مبارک

Anonymous بهاره said...
والا توی این شرایط خوب آرزویی کردید. بلکه اینا بیان ببینیم چه گلی به سرمون می زنند...منتها اینکه این آرزو رو به عنوان برنامه تون معرفی کردید جالبه :D
سال نو به شما که خارج هستید مبارک. هرچند حالا حسش نباشه، امیدوارم به زودی حس و حال خوبش رو نشون بده.

هستی جان
سلام
نمی‌دانم خبر داری مدتی‌ست که وبلاگت فیلتر شده یا نه؟ به هر حال چون به آنتی فیلتر مناسبی مجهز نیستم (مثلاً برای گذاشتن این کامنت کلی معطل آنتی فیلتر شده‌ام) فعلاً دارم از گوگل‌ریدر می‌خوانمت.
آدرس من هم عوض شده (در قسمت آدرس وبلاگ نوشته‌ام) باز هم به من سر بزن با کامنت یا بی‌کامنت.
قربانت

Anonymous آنا said...
چی بگم . من به همه ایرانیای اینجا گفتم :سال نوئه اینا مبارک!! شاید یک روزی سال نوئه ما هم بشه . نمی دونم . تا ته دلت باور نداشته باشی که عیده آرزو و نقشه و بقیه قضایا برآورده نمیشه