من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Thursday, June 24, 2010
گفت من که نیستم نرو بپر، ترجیح میدم باشم. گفتم باشه، به روی چشم. نگفتم که دیروز هوا خوب بود من هم رفتم پریدم. دروغ گفتم، به همین سادگی‌. نگفتم اگر نمی‌رفتم می‌‌پکیدم. قلبم منفجر میشد. نگفتم همکارم سرطان گرفته، و دکترش فقط چهل درصد بهش شانس زنده موندن داده. نگفتم، چون همکارم رو میشناسه. نگفتم و پکیدن رو برای خودم نگاه داشتم. نه اینکه فکر می‌کنم اون هم قلبش درد میگیره، فقط خواستم دردش فقط مال خودم باشه، این یعنی‌ نهایت خود خواهی‌...

وقتی‌ غصه داری، تنهایی طولانی تر و سیاه تر میشه. هوا خوب بود با همکار‌ها رفتیم بیرون آبجو بزنیم. نمیدونم گرمای لذت بخش هوا بود یا تشنگی من، که اینقدر این معجون بهم چسبید. حس بدی داشتیم همه مون. کریستینا گفت بریم شئم بخوریم، بعد هم بریم بار. گفت بریم سوشی بخوریم. خوشبختانه نه من با ماهی‌ خام حال می‌کنم نه یکی‌ دیگه از بچه ها. رفتیم رستوران مکزیکی، چون ارزون تر از بقیه بود. نشستیم و به سبک هالیوودی شاید هم س.ک.س اند د‌ سیتی، غذا خوردیم و فلسفه بافتیم، و از بی‌ ارزشی زندگی‌ گفتیم و دلمون برای همکارمون سوخت و قول دادیم به هم که از همین لحظه به بعد، قدر زندگی‌ رو بدونیم، و تا می‌تونیم مادر ترزا باشیم و گًه بخوریم اگر از سرنوشت گله کنیم، و کور بشیم اگر سالم زندگی‌ نکنیم...احتمالاً کمی‌ مست بودیم چون فردا صبح، همه چی‌ یادمون رفته بود.

شمارش معکوس شروع شده. ۲ هفته دیگه برمیگرده.
6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
و من يه ماه و نيم نيستم..

Anonymous اریانا said...
ای جان. ایشالا این دو هفته هم مثل برق بگذره تا زودتر برگرده و ببینیش.
اینکه بخای دردت فقط مال خودت باشه خودخواهی نیست. این نشونه دوست داشتنه طرفه که نمیخای ناراحتش کنی

Anonymous نازی said...
آبجو خوردن یعنی پریدن؟

Anonymous هيوا said...
آخي طفلك همكارتون!
منم دوستم رو همينطوري از دست دادم! اما اون انقدر عمق زندگي كوتاهش زياد بود كه فك كنم قد همه خوب زندگي كرد. من كه هميشه مي گفتم خوش به حالش!
راستي پريدن يعني چي؟ همون كه مرده افغاني فتوا داده بود واسه خانومها بده؟!
اي ول چقدر لذت بخش. خوش به حالت.

Anonymous هيوا said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Anonymous nazli said...
salam azizam
khoobi? karaye khoobi kardi gahi lazeme. khoshhalam ke 2 hafte dige miad, hese entezar hamishe shirine.
alabate vaghti ke midooni pasokh mide.