من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Monday, June 07, 2010
" تو کلیسا زیاد زور نزن،خدا خیلی‌ وقته مرده، و ابلیس توی باغ بهشت، مشغول نمودن فرشته هاست" این جدید‌ترین نوشته روی تی‌شرت بود که تن پسری دیدم و نتونستم جلوی خنده‌ام رو بگیرم. دنیا بدون این طنز‌های کوچولو، جای کسالت باری میشه.

" تو کلیسا زیاد زور نزن،خدا خیلی‌ وقته مرده، و ابلیس توی باغ بهشت، مشغول نمودن فرشته هاست" این جدید‌ترین نوشته روی تی‌شرت بود که تن پسری دیدم و نتونستم جلوی خنده‌ام رو بگیرم. دنیا بدون این طنز‌های کوچولو، جای کسالت باری میشه.

روز شماری می‌کنم. تنهام. با تنهایی کنار اومدم. مامان رفته. من موندم. به برکت شب کاری و روز کاری و عصر کاری و خر کاری، کلی‌ تعطیلی‌ ذخیره دارم که منتظرم وقتی‌ اومد همه رو بگیرم. وقتی‌ از کسی‌ دور باشی‌، عشق هم صد برابر میشه. دوری و دوستی‌...همین بود دیگه، نه؟ خوب روز‌های اول، بعد از سه ماه دوری بد نیست اما چند روز بگذره و تن هم عادی بشه و یا دوتایی بیرون رفتن و گپ زدن و تعریف ها، همه تازگی خودشون رو که از دست بدن، اونوقت دوباره "تکرار"، میشه مثل ویروسی در تن زندگی‌. باز باید به زور کشید و جلو رفت و منتظر شد که هر لحظه چه ارمغانی داره. گاهی‌ هم میشه پرید و از اون بلا آرزو کرد که کاش همینجا میموندم...فاک...دارم میرسم پایین، رسیدم...دیدی چی‌ شد...دوباره زمین، دوباره خاک، دوباره بوی زیر زمین بیمارستان، دوباره اتاق عمل، دوباره من و یک دنیا روبروی من...بیایین جلو پدرسگ ها، خدا خیلی‌ وقته مرده.

میشینم روبروی تلویزیون، یک کاسه پسته شور رو پام، هی‌ سگ‌ها رو کیش می‌کنم که لب نزنن به پسته‌ها و هی‌ کانال‌ها رو ورق میزنم به امید برنامه دندان گیری. هیچ نیست. فیلم اکشن...تیر، تفنگ...مامان میپرسید چرا کانال ایرانی ندارم، اقای "م" همنجور که تکیلای کرم دار برای خودش میریخت، نیشخند میزد و از طرف من جواب میداد که چرا باید داشته باشن؟ شاید کانال ایرانی چندان بد هم نیست، هرچی‌ نباشه کلی‌ فیلم‌های قدیمی‌ ایرانی نشون میده که جون میده برای درد نوستالژی.
8 Comments:
Anonymous اریانا said...
((: آره فکر کنم دقیقا شیطان مشغول همین کار :D
وقتی ازش دور میشی تازه میفهمی حست دوست داشتن بوده یا فقط یه عادت. عادت به بودنش عادت به تنش. دوری گاهی وقتا خیلی خوبه. حتا خودت هم شگفت زده میشی از کشف چیزهای جدید

هر کاری هم بکنیم تهش اینه که باز ارضا نشده می مانیم باز در پی یه چیز تازه هستیم چیزی که که اون هم به تکرار می رسه

Anonymous هيوا said...
چه بامزه! چند وقت پيش دوستم يه ايميل داده بود با اين مضمون!
يه نامه از طرف خدا كه مي گفت بابا جون من اصلا وجود ندارم! دست برداريد هي هرچي ميشه مي گيد كار خدا بود! مگه عقل نداريد خودتون! باباجون من اصلا وجود ندارم!
خلاصه مضمون اصلي اين بود حالا حوصله شاخ وبرگاش رو ندارم ديگه!!
واقعا همينه وقتي كسي دوره عشق 100 برابر ميشه و يه كم كه بمونه دوباره همه چي عادي ميشه! خيلي جالبه نه؟!
اين يعني اينكه آدمها هميشه چيزهايي كه نيست رو مي خوان! هرچي هست كه هست! مهم اوني هست كه نيست!!!

Anonymous MEISAM said...
Hello sad woman.
بااجازه شمارولینک کردم
Thanks...
I read your patern...
بیایین جلو پدرسگ ها، خدا خیلی‌ وقته مرده
mybe........

Anonymous nazli said...
salam azizam
are ba doori o dusti movafegham vali ye chize dige ham eshgho ziad mikone oonam davast vaghti ba yeki davaye vagheie mikoni baad bishtar doosesh dari nemidoonam chera engar ke mifahmi age az dastesh bedei chi mishe.
moraghebe khodet bash.

Anonymous Anonymous said...
mitoni danishe on jomle ro baram begi ya englishesh ro...kheili bahale!!! Ma darim retry mikonim....in rozha baram ganje..chon 19 roze dige monde ta befahmam che tasmimi dare!!!!

Anonymous زن قجری said...
و تو هم بد جوری دردمند کلی نوستالژی که اینها تزریق کنند توی رگ هایت. حرفهایت را ذخیره کن، از قانون نیوتون پیروی کن تا انرژی ات ده برابر بشه برای اومدنش.
خدا در دوئل با ابلیس کشته شد
*نوشته هات مثل یک خواب از جلوی چشمم رد شد*

Anonymous مرشد said...
آره
دوري و دوستي
درستش هم همينه انگار
سلام صبح بخير
خدا هم نمرده راستي
مي بينمش گاهي