من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Tuesday, May 25, 2010
هیچ چیز توی زندگی‌ کرم گونه و انگلی آدم‌های پرت و پلا، لذت بخش تر از این نیست که یاد بگیری ( واقعا یاد بگیری، و از ته دل ایمان داشته باشی‌ بهش...نه اینکه فقط در درون خودت حرف بزنی‌ و به وقتش که رسید...لال بشی‌) که حرفت رو بدون ترس از کج فهمیده شدن و نفهمیده شدن، راحت بگی‌ و هیچ پروا نداشته باشی‌ که طرف بره تو لک و کچ کنه و بعدش تو مجبور باشی‌ هی‌ ماله بکشی و بگی‌ منظورم این نبود. امتحان کن. لذتش مثل اینه که روی بام دنیا ایستاده باشی‌ و اکسیژن خالص بدی تو ریه هات...نه بهتر از اون...مثل اینه که تو ارتفاع دو هزار پایی‌ هستی‌ و با آرامش داری میای پایین. سلیطه بودن عالمی داره.
9 Comments:
Anonymous Anonymous said...
This comment has been removed by the author.

Anonymous هيوا said...
آخ چه خوب گفتي هستي جان! ايكاش!
خيلي دوست دارم امتحانش كنم!
راستي ازگه از اون شعر خوشت اومد به اين لينك برو و دانلودش كن من خيلي دوستش دارم.
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=44028

درسته...احساس خيلي لذت بخشيه....ولووي سرمه اي هم مبارك....اگه منم بودم همينكارو ميكردم...از لحظاتت لذت ببر...شايد فردا نباشي.....

Anonymous nazli said...
are vala manam movafegham vali kheili sakhte engari ke bayad zatesho dashte bashi vaella nemishe.

Anonymous بهاره said...
واقعا آآی چه حالی داره! بعضی وقتا خوبه آدم بی خیال بقیه شه.
حالتون خوبه پس؟ :)

بله خطر کن

Anonymous اریانا said...
و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !

روز زن مبارک

Blogger Reza Mahani said...
I agree, sometimes it feels really good, especially when you are more relaxed and in the moment, you enjoy it more :)

شدیدا و شدیدا موافقم