من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Thursday, April 15, 2010



این هم پراگ از چشم من:


15 Comments:
Anonymous نازی said...
چقدر خوب بود . خوش به حالت . من خیلی بچه بودم که از کشور چک اسلواکی گذشتیم . ( اون موقع هنوز کمونیستی بود ) .شب بود و برقها رفته بود و ما در یک شهر کوچک زیر نور شمع تنها غذای رستوران رو - نون و پنیر - خوردیم و زود خوابیدیم تا فردا هر چه سریعتر از اون کشور خارج شیم .
امروز چهره ی شهر عوض شده . خیلی دلم می خواد برم و ببینم .
یعنی ممکنه ؟

Anonymous اریانا said...
جای قشنگیه. و قشنگیش وقتی بیشتر میشه که با کسی باشی که دوستت داره

Anonymous ماه گیر said...
م م م م! چه جالب و زیباست پراگ ! کلن من از " پراگ "خوشم میاد

Blogger زکریا said...
سلام . چرا پراگ به شهر افسرده ها معروفه ؟ براک جالبه که بدونم . تصویری که از این شهر دارم , تصویریه که "میلان کوندرا" تو کتاب "سبکی تحمل ناپذیری هستی" برام درست کرده . راستی از جمله ی "ایران و مکزیک به هم شبیهن " عین سگ پشیمونم

Anonymous هيوا said...
زيباست.
راستي پراگ ميشه كجا؟!!!!!!!!
ببخشيد كه من انقدر جغرافيام بده!

Anonymous شبنم said...
سلام ،اولا چقدر خوشحال شدم که دیدم مطلب گذاشتی ، و این نشون دهنده اینه که حالت خوبه و بعدش هم یه عالمه ذوق کردم که عکس گذاشته بودی .مرسی نازنین و امیدوارم آخر هفته خوشی داشته باشی :)

سلام هستی عزیز...عکسای زیبایی بود..خوشبحالت..خیلی بهت غبطه خوردم...امیدوارم حسابی حال کرده باشی...ممنون که سر میزنی....تو دوست خوبی هستی...مرسی

Anonymous bahare said...
حالا شد...حالا تصویر داریم برای اون همه توصیف عاشقانه ای که از پراگ کردید :)

من بچه همين جاهام كه تو عكساشو گذاشتي
بي اون كه هيچ وقت ديده باشم اينجا رو از نزديك
سلام

Anonymous nazli said...
salam azizam
che axaye khoshgeli
albate hamash baraye man baz nashod.
khoshhalam ke behet khosh gozashte.
good luck

Anonymous بهناز said...
مرا یاد فیلم های قدیم اروپایی می اندازد؛ آن مردان قوی هیکل با لباس های آهنی و زنانی با پارچه های سپید که تا روی شانه کشیده شده اند. کسی می خواهد به این دروازه های زیبا حمله کند... این تصاویر پشت سر هم ردیف می شوند

Anonymous ابرپیما said...
منم یه روز پراگ می رم

Anonymous ابرپیما said...
منم یه روز پراگ می رم

Anonymous نسل سوخته said...
سلام دوست قدیم
خوشحالم که دوباره اینجا رو پیدا کردم
مدتها به این دنیای مجاز نیامده بودم
شاد و شادکام باشی :)

Anonymous امین said...
سلام
چه جالب من هم یک مرد هستم!!!
خوشحال شدم که با وبلاگتون آشنا شدم.
امیدوارم در هر کجا هستید موفق وپیروز و سربلند باشید.
عکسهای جالبیه.
هر وقت دوباره دارین میرین ما رو هم خبر کنین تا آرزوی سلامتی سفر خیر براتون بکنیم