من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Tuesday, March 30, 2010
ماشین رو روبراه میکنه برای حرکت. زیاد از مکانیکی سر رشته‌ نداره، اما خوب بلده خودش رو روغنی کنه. میریم پراگ. "لازمه، برای همه چیزمون و همه جامون..." این رو با لبخند میگه و من هم قبول می‌کنم. لیستی از چیز‌های که باید برداریم نوشته، هر تکه‌ای رو که می‌گذره، روی لیست خط میکشه، و من حال می‌کنم از اینکه فقط بیننده باشم. پراگ باید شهر قشنگی‌ باشه، توی عکس‌ها که قشنگه امیدوارم تصاویر جاندارش هم همین اندازه دیدنی‌ باشه. البته زیاد هم فرقی‌ نداره کجا باشیم، هرجایی میتونه دیدنی‌ باشه اگر درست ببینیم.

سه هفته دیگه میره زامبیا برای سه ماه. مدت‌ها بود که در لیست پزشکان اعزامی بود و چند روز پیش، خبرش رسید. قرار گذشته بودیم با هم بریم، اما برنامه من جور نشد. هم تجربه کافی‌ ندارم و هم دوتایی رفتن درد سر‌های خودش رو داره. همزمان با رفتنش مامان میاد اینجا، اما با این حال جاش خالی‌ میمونه. سعی‌ می‌کنم بهش فکر نکنم، حالا وقت این چیز‌ها نیست.
10 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Hasti jan,
Omidvaram daghigheha va saniyehat sarshar az hayajan va zendegi bashe... khosh begzare :-x

Your Weblog reader

Anonymous هيوا said...
سلام نازنين دوستم
خوبي؟ اميدوارم كه حسابي خوش گذشته باشه و ايشالله كه اين سه ماه زود زود بگذره البته نمي دونم آرزوي خوبي هست يا نه! اگه اين سه ماه بگذره اونوقت مامان ميره آره؟!

م م م م .میریم پراگ . فکر کن این جمله چقدر می تونه فوق العاده باشه برای شروع یه داستان . برای شما که آغاز یه سفره و امیدوارم خیلی خوش هم بگذره

Anonymous بهاره said...
امیدوارم سفر خیلی خوبی داشته باشید و با کلی خاطره ی خوشگذرونی برگردید که همین که یادش بیفتین، سه ماه دوری آینده هم سریع بگذره :)

Anonymous Anonymous said...
we have been started acvities together smoothly...be jadoye harf zadan residam.....

Anonymous نازی said...
خوش بگذره . هیچوقت پراگ رو ندیدم .آدم با کسی که دوستش داره همه جا بهش خوش می گذره

Anonymous نازلی said...
سلام هستی جان
سال نو مبارک باشه
چه خوب که رفتی سفر گاهی خیلی لازمه خیلی زیاد
وای از دلتنگی نگو که بدترین چیز دنیاست.
میبوسمت

سلام دوست خوب و مهربون من ....مرسی عزیزم از تبریکت....امیدوارم پراگ بهت خوش گذشته باشه....در سال جدید اولین باریه که میام نت.....واین اولین کامنتیه که برای یه دوست خوب میذارم....با آرزوی بهترینها برای تو....

Anonymous اریانا said...
سلام عزیزم
همیشه خواننده خاموشت بودم. با اجازت لینکت میکنم. نوشته هات رو دوست دارم. مسافرت خوش بگذره

Anonymous ni ma said...
سلام دوست خوبم باید ازشما وتمام دوستانی که برای تحقق حقیقت تلاش می کنند قدرشناس بود
برای آشنايي هر چه بیشتر با معلم تفکر و انديشه ، نظريه پرداز معناگراي ايراني و رهبر جمعيت ال ياسين ، استاد ايليا رام الله (پيمان فتاحي) می توانید به سایت زیر مراجعه کنید
www.ostad-iliya.org