من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Sunday, January 31, 2010
یکشنبه‌ها سوراخی در تقویم هستن...کتابی‌ رو که سعی‌ می‌کنم بخونم می‌بندم و میندازم روی میز، از بس که هی‌ یک صفحه رو میخونم و برمیگردم عقب و هیچی‌ نمی‌فهمم. فکرم هزار جای دور میزانه و اونقدر وحشی و بی‌ افسار شده که نمیتونم جلوش رو بگیرم. موزیک گوش میدم شاید آرم بشم، اون هم بی‌ نتیجه. دلشوره دارم. سگ‌ها رو بیرون میبرم و توی سی‌ چهل سانت برف ولشون می‌کنم که پرسه بزنن. سلامی به همسایه‌های پارو به دست هم فکرم رو سر جای خودش بر نمیگردونه. این سفیدی بی‌ نظیر برف بیشتر از اونکه آرام کننده باشه، دلهره میاره، و من همهٔ این دل نگرانی‌ها رو مدیون پرونده یی هستم که میگن به دادگاه رفته و همین یعنی‌ که هنوز زنده هست و حتما حالش خوبه.

اخبار بدی رو انتظار میکشم. وقتی‌ قانون نیست، یعنی‌ هیچ چیز نیست. یعنی‌ سرت رو بکوب به دیوار و بمیر. یکی‌ ایران رو از این کابوس شوم بیدار کنه لطفا.
11 Comments:
Anonymous هيوا said...
دست من و تو بايد اين پرده ها رو پاره كنه
كي مي تونه جز من و تو درد ما رو چاره كنه؟

Anonymous ماتئي said...
بد چهنمي گير افتاديم
ولي درست ميشه
نگران نباش
اينا از ترس اونجاشون دارن ملتو مي ترسونن هيچ گهي نمي خورن
سلام

Anonymous nazli said...
salam azizam
manam vaghti be in ghazaya fekr mikonam ya geryam migire ya az farte asabaniyat mikham khol besham . be omid roozaye khoob.
omidvaram moshkele oon dustetoon ham hal beshe.
moraghebe khodet bash azizam.
miboosamet.
rasti ye soale khosoosoi to motevalede dey mah nisti?

Anonymous nazli said...
salam azizam
manam vaghti be in ghazaya fekr mikonam ya geryam migire ya az farte asabaniyat mikham khol besham . be omid roozaye khoob.
omidvaram moshkele oon dustetoon ham hal beshe.
moraghebe khodet bash azizam.
miboosamet.
rasti ye soale khosoosoi to motevalede dey mah nisti?

Anonymous nazli said...
hichi man yeki az dustam kheili shabihe toe fekr kardam shayad to ham dey mahi bashi.

Anonymous بهناز said...
همه روزهای من همین طور شده؛ بدون حتی ذره ای زندگی و مثل بیماری که علیه خودش رفتار می کند، اصلا تلاش نمی کنم که ذره ای حتی از این سنگینی بکاهم؛ تمام لحظه های پوچم خلاصه شده اند میان خواب و بیداری. خیلی سنگین شده ام

Anonymous Anonymous said...
faghat Omid!!!

Anonymous Atefeh said...
yavash yavash hameye mardom ro mifrestan zendan!... ye adamhaee ro mishnavi dastgir shodan ke shakhet dar miad!! ye sery az arumtarin adamha...!........(p.s: hmmm! delam sag khast!)

Anonymous ماتئي said...
پريشبا داشتم راديو گوش مي گردم زير صداي مجري ملودي اون اهنگ "گلنسا جونم كارا بهتر ميشه" بود ياد شما افتادم!
سلام

Anonymous ماتئي said...
به هر قيمتي داريم زندگي مي كنيم
خوشم نمياد ازين وضع

سلام دوست خوب هستی عزیز...مرسی از لطفت...واینکه بیادم بودی...ببخش که دیر اومدم....درگیر یه نمایشگاه کاریکاتور بودم...همین روزا یه آ÷ جدید میکنم...منتظر نگاه گرمت می مونم....