من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Wednesday, December 30, 2009
"اینروز ها آغاز اهستهٔ پایان حکومت اسلامیه" این جمله از روز عاشورا تا امروز مدام در تی‌ وی دانمارک تکرار میشه. با هر تیری که شلیک میشه، اینجائی‌ها بیشتر باور می‌کنن که حرکتی‌ هست و مردمی خسته، که برای یک ذره هوای آزاد له له میزنن. امید و ناامیدی در میان تصویر خون الود مردم گم میشه و چیزی که باقی‌ میمونه یک خشم سر خورده هست. فریاد زدن جلوی سفارت هم دردی رو دعوا نمیکنه، عجب درماندگی بیمرزی، وقتی‌ آرزو میکنی‌ کنار مردمت باشی‌ و نیستی‌.



دادن جایزه دیالوگ به محمد خاتمی و داریوش شایگان جنجالی در دانمارک به راه انداخته. گروهی مخالف هستن و بر عکس گروهی دیگه معتقدن خاتمی در حد خودش برای ایجاد دیلوگ تلاش کرده و شایستهٔ این جایزه هست. فرشاد خلقی‌ یکی‌ از این مخلفانه که متاسفانه بیشتر دلایلش به شدت تحت تاثیر روحیهٔ ایرانیشه. اینکه مدام تکرار میکنه که باید به گذشتهٔ خاتمی نگاه کرد، اینکه معتقده هیچ چیز یک آخوند نمیتونه مفید باشه (که البته من با اینیکی موافقم!)، اینکه بجای دلایل محکم، هی‌ گرد و خاک میکنه و از شرق و غرب مثال میزنه، اینکه مطمئنه اونها که خاتمی رو نامزد جایزه کردن، خیلی‌ ساده لوح هستن (این عین کلمهیه که فرشاد توی مصاحبش به کار برد و پرفسوری که توی مصاحبه نشسته بود هم بدجور حالش رو گرفت). فرشاد خلقی‌ از خاتمی به پلیس شکایت کرده و اگر خاتمی به دانمارک بیاد برای گرفتن جایزه، حتما سر و کارش با پلیس خواهد بود.
5 Comments:
خداییش تنها کسی از این اصلاح طلبها که پیشینه ی پاکی داره همین خاتمیه تو دوران موسوی و هاشمی مگه همین خاتمی پناه هنرمندای این مملکت نبود ازشون بپرسی بهت میگن ! بعضیاشون بماند که فاشیست بودن

Anonymous هيوا said...
چي بگم اين آقاي خلقي رو نمي شناسم! پس نمي تونم حرفي بزنم
مي رم ببينم كيه! و چي مي گه!!

Anonymous نازلی said...
سلام عزیزم
نمیدونم چی بگم، دلم برای مادر و پدر هایی میسوزه که بچه هاشون رو از دست میدن و چقدر زندگی تلخ و کسالت باره
خیلی ناراحت نباش که کنار مردمت نیستی اینجا هم خبری نیست.

Anonymous ماتئي said...
اين جايزه كه مال خيلي وقت پيشه هنوز نگرفتنش؟
من كه خيلي به خاتمي تعنقاد دارم
سلام
آره پايان حكومت اسلاميه

Anonymous نسل سوخته said...
سلام
بعد از مدتها تونستم اینجا بیام. ولی تعطیل کردی. یعنی دیگه نیستی؟
کجایی؟