من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Thursday, September 17, 2009
...گلنسا جونم کارا بهتر میشه...
هیچکس نفهمید که توی اون چند ساعتی‌ که کنار هم نشسته بودیم، من هی‌ بازو هام رو چلیپا می‌کردم تا خودم رو گرم نگاه دارم. حتا اون شال پشمی هم گرمم نمیکرد، تا اینکه نمیدونم چند گیلاس نوشیدم...چهار تا، پنج تا...تا کم کم هم تنم گرم شد هم سرم و اصلا نفهمیدم کجا هستم و کنار کی‌ نشستم و چه می‌کنم. وقتی‌ صد نفر دور هم جمع شده باشن، کمی‌ سخته حواست فقط به خودت باشه و نفر بغل دستی‌. نمیدونم کی‌ از کنارم رفته بود و اصل نمیدونستم کجا بود. اصلا فکر کنم یادم هم نبود با کی‌ رفته بودم. مردی روبروم نشسته بود و زل زده بود به من، و داشت چیزی تعریف میکرد من هم خیره بودم بهش. یادم نیست چی‌ میگفتیم، اما یادمه که پاهاش از زیر میز روی پاهای من سر میخورد. بعد رفت یک گیلاس رم آورد با کولا و کتش رو هم در آورد انداخت روی شونهٔ من. خم شد شونهٔ من رو بوسید و عطرش پر شد توی ریه هام. رم میسوزوند و پایین میرفت اما با این حال خواستنی بود. صدای باس موزیک تک تک سلول‌ها رو میلرزوند، اما زیاد بهش فکر نمیکردم. توی ذهنم ریتم دیگه ای دور میزد: گلنسا جونم کارا بهتر میشه...
خودم رو از دست مردک خلاص کردم، به سه شماره تاکسی‌ گرفتم و خودم رو رسوندم به آرامش خونه، به گرمای دلپذیر تختخواب، و به گلنسایی که زیر بارون توی شالیزار برنج میکاره.
صبح رسید خونه. به صدای در بیدار شدم، خزید توی تخت و من به نظرم رسید که بوی یک عطر زنانه خورد به شامه ام. نپرسیدم با کی‌ قاطی‌ بوده فقط امیدوار بودم با کسی‌ نبوده باشه که یاداوریش، شرمنده‌اش بکنه!
10 Comments:
Anonymous mahrokh said...
من هستم عزیزم.تو چطوری؟

Anonymous هيوا said...
سلام
نميدونم چرا اين حسا براي من تعريف نشده هست! شايد چون من اينجام و تو اونجا!
به هرحال كه تيكه آخرش رو خيلي جالب اومدي اميدوارم با كسي نبوده باشه كه يادآوريش شرمنده اش بكنه!

Anonymous Anonymous said...
گيجم......!

Anonymous tiago said...
نميدونم حس اينكه شوهرت شبو با يكي ديگه صبح كرده چه جوريه ؟!عجيب..نفرت انگيز..مرموز..بي تفاوت..چه كلمه اي ميشه براش نوشت؟

Anonymous ali saghafi said...
سلام
وبلاگ خوبی دارید !
خوشحال میشم اگه به سایت ما هم سربزنید !
در صورت تمایل ما رو به اسم "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذاربد که به چه اسمی لینکتون کنیم !
www.hamedanfootball.com

Anonymous Anonymous said...
قلم خیلی خوبی داری. شاید بگم یکی از بهترین ها در میان وبلاگ نویسان.حالات روانی تو کاملا برام آشناست چون در شرایط مشابه قرار داریم. یک نکته درباره تو هست که برام جا نمی افته اما مطرح اش نمیکنم مبادا که تجاوزی به حریم تو باشد.

آره هیچی جای صدای ویگنو نمی گیره مخصوصا که بار نوستالژیک خاطره ای دلپذیر روش باشه و تو سال ها و کیلومتر ها ازش دور باشی
فک کنم می فهمم این حسو ولی مطمئن نیستم
سلام

سلام ...
همچنان :
می دونی چه قد نوع نوشتنت رو دوس دارم ؟
...
در ضمن :
منم : گلنسا جونم کارا بهتر می شه !
:(

Dige behem sar nazady vali nevesgte haye to mano baz inja mikrshoone.
tars o negarani mindaze too vojoode adam.
vagheety ke nemishe na dide gereft

Anonymous Amir said...
salam..dost dashti bia pish man