من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Monday, March 16, 2009
I am sailing

به معجزه میرسم وقتی‌ اینو توی جعبه جادوی قدیمیم پیدا می‌کنم، صد هزار بار گوشش میدم و کلی‌ هم باج میدم که بشینه و برام با گیتار بزنه. نمیشه باهاش نخوند، نمیشه درش حل نشد و هوس بوسیدن لب‌های رود استوارت رو نکرد. نمیشه فقط روی سوفا نشست، پا روی پا انداخت و شنید. این آهنگ رو باید وسط ابر‌ها گوش داد، اونجا که باد تورو با خودش میبره و از یک طرف پرتت میکنه یک طرف دیگه.

اگر فقط یک فرصت کوچیک دیگه میافریدی، اگر فقط چند ثانیه توی آغوشت بهم زمان میدادی، من این پرواز رو بدون بال با تو تجربه می‌کردم.

Can you hear me, can you hear me
through the dark night far away...
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
چهارشنبه و پنج شنبه کوپنهاگم......

Anonymous Anonymous said...
"اگر فقط یک فرصت کوچک می آفریدی...."
اگر.... اگر....

Anonymous Anonymous said...
hasti joon sale no mobarak

Anonymous Anonymous said...
حسه دیگه
لامصب هیچ کاریشم نمی شه کرد
سال نو مبارک
امیدوارم سال روشن و توپی داشته باشین
و کلی بهتون خوش بگذره
بابت اینکه به زحمت افتادین و مارک و مدلب ماشین بیهوشی تون رو بهم گفتین ممنون

Anonymous Anonymous said...
سلام خانمی
سال نو مبارک.. سالی پر از آرامش و شادی برات آرزو می کنم :)

Anonymous نازلی said...
اینو نشنیدم ولی میرم میگردم میبابم
عید شما هم مبارک سال خیلی خوبی براتون آرزو میکنم.

Anonymous نادیا said...
فک کنم باید تجربه ی زندگی توی اروپا یا امریکا رو داشت که بشه از فیلمای اورسن ولز لذت برد اونجوری که شما بردین
سلام