من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Friday, September 07, 2007
این روزها رو یادته؟ هشتم سپتامبر؟ نهم؟ دهم سپتامبر؟ پاییز رسیده.
...
چقدر صبح ها کم خواب شده ام. ساعت پنج صبح برای بیدار شدن خیلی زوده. اونهم تو این روزهای سرد. هیچ صدایی هم نیست، انگار تو تنها انسان زنده روی زمینی. گاهی صدای جیک جیک پرنده ها به یادت می اندازه که توی خلا نیستی. دلتنگ میشم و میدونم که ساعت پنچ صبح، حتی برای دلتنگی هم زوده. جای مامان خالیه. پاییزه و جای تو هم خالیه. من تنهام و تنهایی انگار انگار تن بختکیه که هر ساعت خودش رو روی پیکر من می اندازه و بهم تجاوز میکنه. نباید میگذاشتم این دو روزه تنهام بگذاره. یا شاید باید خودم اضافه کار میگرفتم و کمتر خونه میموندم.
ساعت پنج صبح، قهوی ای داغ، پاییز، بوی رطوبت هوا، هوس حرف زدن با تو، کنار شومینه نشستن و به آتش خیره شدن، هوس دستهای تو، هوس نگاههای عجیبت...سلام به روزهای کوتاه وشبهای بلند. زمستان بسیار بسیار طولانی ای در پیش داریم.
...
7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام هستی جان
برات میل زدم
منتظرم

Anonymous Anonymous said...
چه خوبه که شما هم بوی پاییز رو میفهمین...راستی گاهی دلتنگی های من از 4 صبح شروع میشه...به من بنگر و به خود امیدوار شو...منم فکر میکنم که نباید ماها تنها باشیم و اینکه منم هوس دارم منم زیاد هوس میکنم اینایی رو که تو گفتی و خیلی ها چیزهای دیگه رو که نگفتی...پس سلام به روزهای کوتاه و شب های بلند.و اینکه هستی جون لطفا به اینایی که براتون کامنت میذارن بگین اسم منو استفاده نکنن تو حرفاشون وقتی من نه سر پیازم نه تهش...کلی تو کامنتهای پست قبل شوکه شدم وقتی خواننده وبلاگتون از حرفای من گله کرده بود و بعد فهمیدم منظورش من نیستم و نویسنده یه کامنت دیگه رو میگه...و اینگونه بود که خدا دقت را افرید

Anonymous Anonymous said...
اي واي!!!!!! من واقعااز ساريناي عزيز معذرت مي‌خوام. وافعا اينگونه بود كه خدا دقت را آفريد!!! من شرمنده‌ام

Anonymous Anonymous said...
salam

man ghablan chandin bar inja oomade boodam va neveshtehatoono khoonde boodam.safar ajiby dare neveshtehat. sade o por az lahze
khoshhal misham be man ham sar bezany.rasty nemidoonam chera nemishe inja farsi nevesht

Anonymous Anonymous said...
خانم هستی من واقعا عذر می خوام که مجبورم از طریق کامنت دونی شما به دوست سه نقطه مون جواب بدم
اینکه از حرف من ناراحت شده مشکل ایشونه و نه من
اما راجع به این دوگانگی باز هم حرف جدیدی واسه گفتن نداشته
اینکه برای اون حل شده دلیل حل دوگانگی نیست
مثل اینه که ما بگیم وجود خدا برای ما اثبات شده و ÷س وجود داره
خوب یکی هم می گه که نشده و پس نیست
سه نقطه عزیز!
خام بحث می کنی
من نگفتم که تو تجربه نداری ممکنه در عین عشق با کسی هم خوابیده باشی و از عشقت کم نشده باشه
خب! آیا به نظرت تو عشقت رو اینطوری رعایت کردی؟
خب چرا با همونی که دوستش داری تخوابیدی؟
تنوع س.ک.س؟
دوست گرامی شما رو نمی دونم ولی بسیاری از آدم ها والبته تئوری ها مخصوصا بعد از فروید که رانه میل جنسی و مطرح کرده، معتقدن که س.کس بی عشق اساسا نازل ترین سطح از ارگاسمه
یعنی فقط باعث رفع حاجت تن می شه و خب اگه منکر حس نباشی(کاری به اخلاق ندارم)چیزی به حس تو درباره اونی که دوسش داری نمی کنه که اتفاقا باعث کم رنگ شدنش میشه
ببین سه نقطه جان!تو وقتی با یکی خوابیدی که دوسش نداری، فقط به ارگاسم می رسی و بعدش بی شک تو رابطه عاطفیت با اونی که دوسش داری دچار مسئله می شی
چون نا خودآگاه ارگاسم تن و به ارگاسم حس ترجیح دادی و این یعنی اینکه اون طرف و دوست نداری شاید عادت داری بهش و چیزای دیگه
شک نکن که در حسانیت که یک اصل اساسی در رانه جنسی محسوب می شه تو با هم خوابگی با کسی که فقط می خوای به ارگاسم برسونتت زیر آب اون دوست داشتن و زدی
احتمالا اگه تجربه شو داشته باشی اینو می دونی که بعد از هم خوابگی با یه غریبه که دوسش نداری اولا اون تو ذهنت یه جایی باز کرده و در ثانی علاقت به شخص اول مختل شده
البته اگه همخوابگی کسب و کار کسی باشه مسئله فرق می کنه
عزیزم ماجرا خیلی هم حل شده نیست
هستی جان ممنونم

Anonymous Anonymous said...
هستی جان باز هم معذرت
این سه نقطه یه چیز با مزه دیگه هم کفته بود و اون اینکه عشق و تن به هم ربطی ندارن
من واقعا خندیدم به این نظریه جدید
می شه بگی یعنی چی که تن و عشق به هم ربطی ندارن؟
عشق یک حسه و در تن تاثیر می ذاره مثل خشم که یک حسه و بر تن تاثیر می ذاره
یا مثل حس فقدان که بدن و فسرده می کنه
این چه حرفیه که تن ربطی به حس نداره
مگه تو در آن واحد دو نفر میشی؟
آخه چه جوری این حرف و زدی عزیزم؟
خیلی با مزه بود

Anonymous Anonymous said...
salam hasti man niloofare jensiyate gomshodam delam barat tange har vaght miyam in ja arezo mikonam kash on ja boodam seft baghalet mikardam ba ham ye dele sir geryeh mikardim nemikham bedonam tu baraye chi geryeh mikardi har kasi baraye darde khodesh cheghadar in marzha birahmand va cheghadar dastha dor az hamand doset daram movazeb khodet bash golakam