من یک زنم
...زنی تشنه عشق و بوسه و زندگی
Sunday, May 13, 2007
دنیای عوضی عوضی
- مدتها پیش، شاید دوازده سیزده سال پیش پشت یک کامیون خوندم که نوشته بود دو دو تا شونزده تا...کی به کیه!
واقعا کی به کیه؟!
وقتی یک ور دنیا پلیس مسلح دنبال موی خانمهاست که اسلام رو حالی به حالی نکنه و جدا شنیدنش هم خنده داره و هم گریه دار.
وقتی میبینی حاکمان ملتی، یک مشت بیماران اسکیزوفرن هستن که حقیقتا باید بستری بشن و تحت درمان جدی قرار بگیرن ، تازه میبینی که دو دو تا میشه شونزده تا...


...شب و روز مشغول جمع کردن اطلاعاتی در مورد ایرانه. جز به جزو مطالب رو مینویسه، برای هر ساعتی برنامه ای طرح میکنه، آلبوم عکسهای من رو زیر و رو میکنه و وقت و بی وقت میپرسه این عکسها کجا گرفته شده. میگه من عاشق شرقم، شور و حالتون، گرماتون، عشق عجیب غریبتون ، جادوی تنتون، عشق ورزی تون، شعرهاتون، موسیقی و رقصتون، حتی غذاهاتون...همه چی شماها هزار و یک شبه. طفلک خو دش رو خیلی خوشبخت میدونه و برای این خوشبختی آسمانی هزارها بار تشکر میکنه!! من میون اینهمه اعجاز به این پسر بچه چهل و دو ساله نگاه میکنم وبهش قول میدم خوشبختی هاش رو ازش نگیرم.
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
in niz bogzarad man ke har kari began khalafesh ro anjam midam ta khaste beshan

Anonymous Anonymous said...
پس کجایی!؟